[vc_row][vc_column][vc_column_text]אז לאחר שסרקנו על קצה המזלג את הטעויות שאתה עלול לעשות בהקמת פרופיל להכרויות און-ליין, ומה באמת יכול למקסם את אחוזי ההצלחה בפרופיל, אני רוצה לחזור לבחור שלנו איליה , וננסה להבין ביחד מה אנחנו יכולים לעשות עם הפרופיל שלו על-מנת לגרום ליותר בחורות להתעניין בו, במילים אחרות מה עושים כדי שיהיו לו יותר מאצ’ים.

 

אז בוא נתחיל . זה הפרופיל של איליה. עכשיו אני רוצה שתעשה יחד איתי תרגיל קטן: תעשה הערכה קטנה ע”י דירוג הפרופיל שלו : מ 1 עד 5

א .מה היא רמת האטרקטיביות של הפרופיל ?

ב. מה היא רמת האינטליגנציה שמשדר הפרופיל ?

ג .מה היא רמת האמינות שמשדר הפרופיל ?[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row full_width=”stretch_row_content” bg_type=”bg_color”][vc_column width=”1/6″][/vc_column][vc_column width=”2/3″][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_column_text]אז בגלל שאני עובד לפני השיטה הזו כבר כמה שנים טובות, אני אפשט עליך את המשימה הזו. אבל קודם כל , אם תרצה שאעשה הערכת דירוג לפרופיל שלך תרגיש חופשי לפנות אלי

אלכס בחן את הפרופיל שלי >>

מאוד חשוב לציין , שכל הפרטים והתמונות שאתה שולח למערכת שלנו ,לא מועברים לצד שלישי,  מכיוון שהאנונימיות של הלקוחות שלנו היא בראש סדר עדיפויות, המידע הזה רגיש , ואין לי שום עניין להסב חוסר נעימות לך ולסובבים אותך .

[/vc_column_text][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_single_image image=”1168″ img_size=”full” alignment=”center”][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_column_text]אז בוא נתחיל, אני הולך לעבור קודם כל על התמונה הראשית בפרופיל , תמונה מספר 1 נתחיל מזה שרמת האטרקטיביות של איליה בתמונה הזו נמוכה יחסית , אישית הייתי נותן דירוג של 2 מתוך 5.

במדריך הזה לא התייחסתי ספציפית לקונספט “תמונות טבע” , אבל כבר אני אומר לך מראש, שזה לא רעיון כל-כך מוצלח. ומעטים המקרים שראיתי תמונה שבה הגיבור מצטייר באור מוצלח לפרופיל בהיכרויות און-ליין כאשר הוא מצולם בטבע.

והסיבה היא:

א .בדרך כלל אם מישהו מצלם אותך מול רקע של נוף (וזה לא משנה אם זה נהר, הרי האלפים או אנדרטת מגדלי התאומים) הוא לא צלם, ובספק שתהיה בנוכחותו מצלמה שיכולה לעשות את אותה העבודה שיכולה לעשות מצלמת DSLR ובטח שהוא יהיה פחות בקי בטכניקות זיהוי זווית הצילום אופטימליות עבורך.

ב. לרוב אנחנו נותנים דגש לנוף ולא לעצמנו . שזו בעצם טעות. נוף של קרוז, נוף של טבע, נוף של תאילנד לא תורם לפרופיל שלך,  כי אם נחשוב ,נוף לא תורם לאף אחד מהגורמים שדיברנו איתך בסעיפים הקודמים . אטרקטיביות/ אינטליגנציה /אמינות. מה שכן, תמונות נוף יכולת ליצור תחושת הזדהות, במידה והבחורה הייתה שם או חולמת להגיע לשם.[/vc_column_text][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_single_image image=”1169″ img_size=”full” alignment=”center”][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][vc_column width=”1/6″][/vc_column][/vc_row][vc_row full_width=”stretch_row_content” bg_type=”bg_color” bg_color_value=”#f2f2f2″][vc_column width=”1/6″][/vc_column][vc_column width=”2/3″][vc_row_inner][vc_column_inner][vc_column_text]יופי הוא בעיני המתבונן ! תמיד תהיה מישהי שתתחבר לחיצוניות שלך. זה נכון ,לכל סיר יש מכסה אבל בהכרויות און-ליין, אנחנו עובדים עם מספרים, וככל שיש יותר “מכסים” כך עולה הסיכוי שתכיר מישהי לטעמך. בעולם של הכרויות און-ליין, יש חוקים, שפועלים על הרוב, וכרגע אנחנו ננסה להבין את הבעיה עם התמונה שהראינו קודם לכן. דרך אגב, אם לא אמרתי זאת לפני-כן, התמונה הזו הרסה לאיליה את כל הפרופיל למרות שקיבלה המון לייקים באינסטגרם.

לרוב הגברים קשה להחליט בין טוב לרע כאשר מדובר ביופי של גבר אחר , זהו סוג של מחסום. עכשיו אני בטוח שיושב לך על הלשון לשאול את השאלה : “אלכס, אבל יש לו 2 תמונות בפרופיל, זה בטוח הורס לו את כל הסיכויים להצלחה , כי צריך יותר תמונות, לפחות 4-5″.

מעולה אני שמח ששאלת,  בגדול אתה צודק, 2 תמונות זה מעט ,ואם נחשוב ביחד, מעט תמונות פוגעות ברמת האמינות של הפרופיל , ואתה בטח זוכר שאמינות הוא מדד מאוד חשוב בפרופיל . אבל, וזה אבל מאוד בולט , עדיף תמונה אחת אטרקטיבית, מאשר 3 תמונות, שבאחת מהן מדד האטרקטיביות שלך יהיה נמוך .שוק ,נכון ?

אני בשמחה אוכיח לך ,ואציג בפניך הוכחות חותכות במדריך הבא , אבל הפעם תצטרך לסמוך על המילה שלי .

אז מה אפשר היה לעשות עם התמונה הזו אחרת ?

[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner][vc_column_inner][vc_column_text]א . צבע שיער וזקן ג’ינג’י – יש המון בחורות שדווקא אוהבות בחורים ג’ינג’ים, אך באותה מידה יש המון בנות שפחות מתחברות לזה . לכן אם נרצה לקלוע במדגם הרחב יותר של בחורות, אנחנו ננסה פחות לתת דגש ברמה הויזואלית לאספקט הזה. בתמונה הנ”ל הצבע השחור של הכובע והחולצה השחורה נותנים קונטרסט ממש גבוה בין הצבע הכתום של הזקן , עור אדמומי וצבע שיער על הידיים . לכן , אם נרצה לשמור על האופי הצבעוני של התמונה נוכל להוסיף פילטר שנותן גוון דהוי לתמונה , או פשוט להפוך את התמונה לשחור לבן עם הבהרתה.

הבעיה שאפשר להשתמש בפילטר שחור לבן רק פעם אחת בפרופיל. אחרת, הפרופיל מתחיל לקבל רושם לא אותנטי וזה פוגע לנו ב …..נכון, אמינות.[/vc_column_text][vc_single_image image=”1170″ img_size=”full” alignment=”center”][vc_column_text]ב .הכובע  בתחילת המאמר התייחסתי שאתה לא רוצה להתבלט יותר מדי מהסביבה , וזו בדיוק דוגמא מעולה, נסכים שהכובע בעל עיצוב מיוחד, מזכיר לנו את הכובעים שהיו נפוצים בשנות ה- 20. כן,  זה עושה את איליה בתמונה יותר מיוחד, אבל בחורה שתנסה למצוא את הביטחון בנורמטיביות של הגבר בתמונה יכולה להגיע מבוי סתום, במיוחד אם אנחנו דואגים לשבור את הנורמטיביות הזו כבר בתמונת פרופיל ראשית . אפשר ומומלץ לשבור נורמות בתמונות תומכות. הכובע בתמונה הזו יכול לתפוס אחוז מסויים של בנות שאוהבות את הגברים שלהם עם יחודיות מסויימת, אבל זה טיפוס מסויים של בנות, ושוב אנחנו כן רוצים לקלוע למדגם רחב יותר של בנות.[/vc_column_text][vc_column_text]ג .זוית צילום  – ספציפית לאיליה זוית הצילום הזו פחות טובה. אף גדול שסולד בשיפוע טיפה למטה יכול להתפרש כמשהו פחות אטרקטיבי .לאותו פריים הייתי ממליץ לעלות את הראש טיפה למעלה. זה מה שיעלים את השיפוע השלילי. אפקט נוסף הוא הצל של הכובע שנופל על האף, ומדגיש אותו בצורה פחות מוצלחת. באופן כללי כאשר האנימטורים רוצים להציג דמות עם כוונות שליליות, הם ינסו להבליט דווקא את הנתון הזה. עוד נתון מדהים שלמדתי עם השנים ,וזה הוכח גם עלי: לחברה עם אף גדול , שינוי ב “זויות צילום” באים לידי ביטוי בתמונות בצורה ניכרת יותר מאשר גברים עם אף קטן, עד רמה שמדובר כמעט בשני אנשים שונים.[/vc_column_text][vc_single_image image=”1173″ img_size=”full” alignment=”center”][vc_column_text]לכן, אם הייתי מצלם את איליה, הייתי דואג לצלם אותו מלמטה או מזויית צילום אחרת. אופציה נוספת היא להרחיק טיפה את איליה ולתת פחות דגש לתווי הפנים שלו.

ד .שפתיים פעם הפחד הכי גדול שלי היה לקבל לקוח עם שפתיים דקות. שפתיים דקות הם אחד האתגרים הגדולים, ששוב נתפסים כאלמנט פחות אטרקטיבי בתמונות. לכן אם נצלם, אנחנו נעשה מאמץ על-מנת לתת טיפה נפח לשפתיים של המצולם.[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][vc_column width=”1/6″][/vc_column][/vc_row][vc_row full_width=”stretch_row_content” bg_type=”bg_color”][vc_column width=”1/6″][/vc_column][vc_column width=”2/3″][vc_row_inner][vc_column_inner][vc_column_text]ישנה עוד דרך לשדר אמינות , תמונת אינטראקציה עם כלב , הקומפוזיציה הזו יחסית מורכבת, לפעמים לוקח שעה שלמה לצלם את השוט המושלם הזה.[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_column_text]אני לא יודע מה איתך, אבל אני פשוט מאוהב בתמונה הזו. כן ,יש כאן בעיה קטנה עם מרחב צבעים, אבל שום דבר שאי אפשר לתקן תוך כמה דקות עריכה.

מה שנותן לתמונה קונספט מנצח, הוא הסיפור שאנחנו יכולים להלביש אליה. ברגע שראיתי את התמונה הזו, הבנתי את הפוטנציאל האדיר שלה. התמונה הזו תהיה תומכת, כי היא לא מספיק חזקה כתמונת פרופיל ראשית.[/vc_column_text][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_single_image image=”1176″ img_size=”full” alignment=”center”][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner][vc_column_inner][vc_column_text]

“אלכס, זו תמונה עם רקע של נוף , ואמרת לפני כן שהקונספט הזה פחות עובד.” קודם כל, זאת בדיוק מאותן התמונות המוצלחות שהנוף משתלב בהן בהרמוניה מושלמת עם המצולם.

כשאני רואה את התמונה הזו, אני רואה גבר, שמודע לסגנון לבוש שלו, מרגיש בנוח עם הגוף שלו, והוא לא פוחד להתלכלך. הגוון השחור לבן נותן לדמות אופי מסתורי והוא נותן פחות דגש על הנוף. בנוסף התמונה הזו מצליחה להקרין אינטלגנציה, בניגוד לתמונה הקודמת. אם תזכר בפרק שדיבר על מתודיקה ליצירת הבעות פנים אינטלגנטיות יותר , ניתן לראות בדוגמה הנ”ל את ההבדלים.[/vc_column_text][vc_single_image image=”1177″ img_size=”full” alignment=”center”][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_column_text]כרגע אנחנו ניצבים בפני משימה לא פשוטה אבל מאוד ברורה, אנחנו צריכים לעשות 3 דברים:

א .למצוא תמונת פרופיל ראשית.

ב .להוריד את התמונה הראשית שקיימת עכשיו בפרופיל.

ג .בנוסף לתמונה ראשית אנחנו רוצים למצוא תמונה נוספת, שתהיה תומכת. לאחר שעיינתי באינסטגרם של איליה מצאתי את מה שחיפשתי.

התמונה הראשית תהיה זו המוצגת כאן:

א .איליה נראה אטרקטיבי (בדיוק זווית צילום  שדיברתי עליה מקודם).

ב .הקונטרסט בין השער הג’ינג’י כמעט ולא קיים.

ג .המימיקה של המצולם מושלמת. מצד אחד היא  מבויימת, אבל מצד שני היא נותנת כיוון הומוריסטי.

ד .שפת גוף בטוחה והידיים מראות המון חוזק פיזי.[/vc_column_text][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_single_image image=”1178″ img_size=”full” alignment=”center”][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_column_text]התמונה הבאה תהיה תמונה תומכת:

א .אהבתי את התמונה הזו, כי יש מאחוריה סיפור.

ב .היא מאוד אקראית, אפשר לומר שאיליה כמעט ולא היה מודע לזה שמצלמים אותו. מה שנותן המון אנושיות ואמינות לפרופיל .[/vc_column_text][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_single_image image=”1179″ img_size=”full” alignment=”center”][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][vc_column width=”1/6″][/vc_column][/vc_row][vc_row full_width=”stretch_row_content” bg_type=”bg_color” bg_color_value=”#f2f2f2″][vc_column width=”1/6″][/vc_column][vc_column width=”2/3″][vc_column_text]

כך הולך להראות הפרופיל של איליה:

הציפיות שלי מהפרופיל לא היו גבוהות, ההערכה שלי היא בין 8 ל-12 מאצ’ים בשבוע.

ידעתי שיצרנו משהו טוב , ואני בטוח שיחסית למשאבים שהוקצו לי, עשינו עבודה מעולה.

שינינו את הסטטוס של איליה לסטטוס הבא :

1.90 אוהב מוזיקה ,ספורט ,וחולה על טינדר. אני צוחק ,אף אחד לא אוהב את טינדר באמת, אבל יש סיכוי ענק שנסגור אותו יחד“.[/vc_column_text][vc_single_image image=”1181″ img_size=”full” alignment=”center”][vc_column_text]כמו בשבילי, אני מאמין שגם בשבילך חשוב שתוצאות הניסוי יהיו מדויקות, ובשביל זה יצרנו סביבה סטרילית. ללא הפרעות מחוץ לסביבת המדגם. לכן, יצרתי פרופיל חדש לגמרי ,אימייל חדש  ,וגיל מדוייק של הנבדק.

לאחר שיצרנו פרופיל חדש אנחנו חייבים להגדיר את מטרות הניסוי בצורה מדויקת.

שים לב : בדרך כלל לוקח כשבוע על-מנת לקבל תוצאות מדוייקת על הצלחת הפרופיל, אבל התמונה מתבהרת כבר ב-3 ימים הראשונים.[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/6″][/vc_column][/vc_row][vc_row full_width=”stretch_row_content” bg_type=”bg_color”][vc_column width=”1/6″][/vc_column][vc_column width=”2/3″][vc_row_inner][vc_column_inner][vc_column_text]

מטרת הניסוי:

אנחנו מעוניינים לבדוק 3 דברים:

א. האם הוספת שתי תמונות חדשות, החלפת תמונה ראשית והשמטת תמונה מהפרופיל תביא לשינוי בכמות ההתאמות ביחס לפרופיל הקודם (בפרופיל הקודם היה כמאצ’ אחד בחודש).

ב. האם ההיענות של הבחורות גבוהה, במילים אחרות נרצה לבדוק האם הבחורות משיבות לאחר שהיה לנו איתן מאצ’ ופנינו אליהן . הפניהתהיה הסיסית ביותר “היי.”

ג. נרצה לבדוק האם הפרופיל מספיק חזק , על-מנת להוציא מספר טלפון תוך מספר הודעות מצומצם. ככל שהפרופיל יהיה טוב יותר, כך אורך ההתכתבות עם הבחורות יכולה להצטמצם בצורה משמעותית.[/vc_column_text][vc_single_image image=”1183″ img_size=”full” alignment=”center”][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_column_text]

63 מאצ’ים אורגנים תוך 48 שעות:

[/vc_column_text][vc_single_image image=”1184″ img_size=”full” alignment=”center”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_column_text]

4 טלפונים למטרות בדיקת חוזק פרופיל:

[/vc_column_text][vc_single_image image=”1185″ img_size=”full” alignment=”center”][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_column_text]

“כשהם אומרים לך שאתה לא יכול, הם מראים לך את הגבולות שלהם, לא שלך”

[/vc_column_text][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_single_image image=”1188″ img_size=”full” alignment=”center”][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][vc_column width=”1/6″][/vc_column][/vc_row][vc_row full_width=”stretch_row_content” bg_type=”bg_color” bg_color_value=”#f2f2f2″][vc_column width=”1/6″][/vc_column][vc_column width=”2/3″][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_single_image image=”1189″ img_size=”full” alignment=”center”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_single_image image=”1190″ img_size=”full” alignment=”center”][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_single_image image=”1191″ img_size=”full” alignment=”center”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_single_image image=”1192″ img_size=”full” alignment=”center”][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_single_image image=”1193″ img_size=”full” alignment=”center”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_single_image image=”1194″ img_size=”full” alignment=”center”][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][vc_column width=”1/6″][/vc_column][/vc_row][vc_row full_width=”stretch_row_content” bg_type=”bg_color”][vc_column width=”1/6″][/vc_column][vc_column width=”2/3″][vc_column_text]

סיכום:

לפני שאני שאסיים את המדריך הזה אני רוצה לומר תודה ענקית לאיליה שהסכים לפרסם את פרטי הניסוי הזה. סה”כ המדריך הזה נכתב בזכותו ותמיד כיף לפגוש אנשים איכותיים במסע הזה.
אם קראת את המדריך הזה עד הסוף, סביר להניח שאתה הולך לקרוא אותו שוב פעם, אך הפעם נסה לבחון את הפרופיל שלך מנקודת המבט שהמדריך מציג.

 

עכשיו יש לך שתי משימות :
א. היכנס לקישור הזה ותן לי ולצוות שלי להפוך את הפרופיל הכרויות שלך להרבה יותר מצליח.
אנחנו כבר נדאג למקסם את הפוטנציאל הטמון בך. היכנס לכאן ושפר את הפרופיל שלך כבר היום.
ב. העבר את המדריך הזה לחבר שאכפת לך ממנו, כי מי יודע, אולי בעוד יום וחצי אתם תהיו בדאבל דייט, כי גם הוא הצליח להכיר מישהי/
אם יש לך שאלה או בקשה, תרגיש בנוח לפנות באימייל:
prodatingphoto@ gmail.com
או התקשר בטלפון 050-6952355
.[/vc_column_text][vc_column_text]

יופי, אז בנינו פרופיל מצליח, מה הלאה? הרי זאת רק ההתחלה.

איך אני מתכתב כדי לקחת מספר טלפון?

איך אני מדבר עם בחורה בטלפון?

איך אני מתכתב איתה בווטסאפ?

איך אני משתפר בדייטים?

איך אני שומר על מערכת יחסים עם בחורה שהכרתי?

 

במידה והחשש הזה קיים אצלך, זה ליגטימי לגמרי, לא כולם נולדו עם מיומנויות חברתיות, תקשורתיות, ומיומנויות כתיבה באופן שווה.

לכן, אני רוצה שתסיר את החשש הזה מלבך, חברת Prodatingphoto נותנת מענה מקצועי, ויוצרת מעטפת תמיכה לכל הנושאים שהעלנו למעלה. אנחנו עובדים בשיתוף פעולה מלא עם אנשי מקצוע בתחום תקשורת מוצלחת עם נשים וקואצ’רים לזוגיות, ותמיד מספקים מוצרי תמיכה און-ליין וליווי אישי בעת הצורך ובקשת הלקוח.[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/6″][/vc_column][/vc_row][vc_row bg_type=”bg_color” bg_override=”full” bg_color_value=”#5b7fdc”][vc_column][vc_empty_space][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/3″][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″]




    *אנו מתחייבים לא להעביר את הפרטים שלך לשום גוף שלישי

    [/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_empty_space][/vc_column][/vc_row]