מהי איטיליגנציה חזותית?

תוכן עניינים

בפרופיל באתרי היכרויות אתה לא רוצה שהפרופיל שלך יבלוט יותר מידי. לעומת זאת, אתה כן רוצה שהפרופיל שלך יענה על כל שלושת הקריטריונים הבאים. אטרקטיביות, אינטליגנציה, ואמינות. אז מה הם שלושת הקריטריונים האלה והאם אפשר לבנות פרופיל על-מנת שהם יתקיימו בו זמנית? במאמר זה אפרט על קריטריון האינטליגנציה בתמונת הפרופיל.

אם רק היית יודע כמה גברים נופלים על חוסר הצגת אינטליגנציה בפרופיל, היית מקדיש את מלוא תשומת הלב לחלק הזה. אינטליגנציה הוא פרמטר מאוד חשוב, יותר נכון חוסר אינטליגנציה! חוסר אינטליגנציה בתמונות תביא לפסילת הפרופיל בוודאות.

רובינו לא נותנים חשיבות לנושא הזה, אבל זו אחת הסיבות שאלפי גברים שנראים טוב, לא מצליחים לתרגם את החיצוניות המרשימה שלהם להצלחה של הפרופיל.
הנה דוגמא מעולה לצילום שלמרות שהחיצוניות של הבחור מרשימה, התמונה לא תזכה להרבה התלהבות מצד הבחורות בהיכרויות און-ליין, בגלל שהאלמנט ה”אינטליגנציה” מתערער כאן.

מצד אחד, התמונה נותנת גוון מאוד מעניין למצולם, רזולוציה גבוהה ,צבעים חדים קומפוזיציה מעניינת, וסביר להניח שבפייסבוק או באינסטגרם, היא הייתה מקבלת המון פידבקים חיוביים.

אבל בוא נודה שאנחנו לא נתלבש כך לפארק, ובטח לא בשביל לקרוא ספר על הספסל. התמונה מקרינה המון חוסר אותנטיות. יותר מזה, היא יוצרת את ההפך מבניית אינטלקטואליות.
מכיוון שהמצולם מנסה להיראות אינטליגנטי, אבל יש חוסר התאמה לסביבה, תנוחת המצולם והסטיילינג ,נוצר רושם שהוא לא באמת שם בשביל לקרוא את הספר, וזו בדיוק הסיבה שהצלם חייב לחבר את כל האלמנטים האלה ביחד.

אז איך אמורה להראות תמונה שמקרינה אינטליגנציה?

האם יש קומפוזיציות מסוימות שכדאי לאמץ לצילום, האם זה קשור למימיקה הבעות פנים, או שאין מה לעשות עם זה?

הנושא הזה מתחלק לשניים:
א .קומפוזיציה שמקרינה אינטליגנציה
ב .מימיקה שמקרינה אינטליגנציה
ראשית כל, חשוב שתשים לב, שפנים אינטליגנטיות הן פנים שמוכרות ע”י החברה. זאת אומרת יש אלמנטים מסוימים בתווי הפנים שלך, שמוכרים אותך כישות אינטליגנטית, וזה נכון לכל דבר .
לא משנה כמה ספרים תקרא, או כמה תארים תסיים הפנים שלך לא הולכות להשתנות. אין לך מה להאשים את עצמך אם אין לך תווי פנים שמקרינות אינטליגנציה. כמו גובה, צבע עיניים או סוג שיער. זה שם וזהו, ועם זה ננצח. אבל אם ניכנס לפרטים, אז מצח גבוה, עיניים טיפה מלוכסנות, שפתיים לא עבות ולא דקות מדי, ומבנה פנים דק יחסית נותן לנו את הרושם שהבן אדם אינטליגנטי.

דרך אגב :התחום הזה משתייך למיומנויות הפרופיילינג הנרכשות בדרך כלל ב- KGB, FBI, השב”כ ואפילו העובדים בנמל התעופה בבן-גוריון עוברים הסמכה בזיהוי וניתוח תווי פנים של אנשים הניצבים מולם.
המיומנות הזו תאפשר לאותם אנשים לבצע השלכה או הערכה האם לבן אדם הניצב מולם יש פוטנציאל לבצע פשע. זה מדהים, שתורה שלמה נבנתה רק סביב מבנה הפנים של האדם, שאין לו שום שליטה עליהן ברמה האורגנית.
עם הנתונים האלה אנחנו גם נוטים לעבוד בחברת ProDatingPhoto והתוצאות יכולות להיות מדהימות.

אז איך בונים קומפוזיציה שתקרין אינטליגנציה בתמונת פרופיל?

קומפוזיציה שמקרינה אינטליגנציה

האמת היא, שכל מקרה לגופו, ולפעמים קומפוזיציה שמתאימה ללקוח אחד, לא תתאים ללקוח אחר, ויכולת האלתור של הצלם בשטח היא זו שתציל את המצב. אז בוא נחזור למצולם שלנו, ונראה מה אנחנו יכולים לעשות כדי לבנות עבורו קומפוזיציה שתקרין אינטליגנציה.

בדוגמא הזו, הקומפוזיציה די ברורה , בנינו אווירת עבודה בשביל המצולם, ואמרנו לו להתעסק בכתיבה, האפקט שנוצר נותן למצולם אופי אינטלקטואלי, בגלל שההתעסקות שאנו מציגים בתמונה צורכת סוג של חשיבה. חשוב היה גם ליצור את אפקט האקראיות. לתת אשליה שהמצולם נתפס בזמן עבודה, ולהוריד ספק , שכל הנושא היה מבויים בקפידה .

האמת היא, שזה לא כזה קשה לבנות קומפוזיציה שתצליח להאיר אותך באור, אתה אפילו יכול לעשות זאת לבד . כל מה שאתה צריך “אינטלקטואלי” לעשות הוא לחשוב על-פעילות המשדרת מאמץ אינטלקטואלי מסוים.
והנה כמה דוגמאות :
א .קומפוזיציית הדרכה.
ב .קומפוזיציית אילוף.
ג .קומפוזיציית נגינה.
ד .קומפוזיציית עבודה משרדית.
ה .קומפוזיציית הקשבה למוזיקה.
ו .קומפוזיציית צילום.

יש עוד סוג של תמונות שיכולות להקרין אינטליגנציה – בניית קומפוזיציה שיוצרת סוג של אינטראקציה חברתית בריאה. כשאני מדבר על אינטראקציה אני לא מדבר על להצטלם עם חברים , אני באמת מתכוון לבנות קומפוזיציה של אינטראקציה בינך לעוד אנשים סביבך.

מימיקה הבעות פנים שמקרינות אינטליגנציה

בזמן צילום להיכרויות און-ליין הבעת פנים שלך היא קריטית.
מה הפנים שלך משדרות ?
האם אתה רציני או שטותניק ?
האם אתה במצב רוח טוב או רע ?
האם אתה מרוכז על משהו או שהמבט שלך ריק ?

כמה טיפים פשוטים כיצד גם אתה יכול לבנות הבאת פנים שתשדר אינטליגנציה:

א .בחר נקודה קטנה באופק ותנסה להתרכז עליה , אוטומטית העיניים שלך יתאמצו וייסגרו מעט. שים לב שמבט ריק (מבט זכוכית) מקרין המון חוסר אינטליגנציה .
ב .סגור את הפה (אלא אם כן זה חיוך מלא), פה פתוח מעט או למחצה מקרין חוסר אינטליגנציה.

מאמרים נוספים