טיפ מטעה מספר 2 : “מדובר פרופיל מאוד בסיסי , שלא מתבלט בשום צורה”
קודם כל חשוב שתבין , פרופיל שמתבלט , לב דווקא תורם להצלחת הפרופיל שלך . יותר מזה, אלמנטים חריגים בפרופיל יכולים להביא אותך לפסילה. יש הבדל מאוד ברור בין תמונה שאנו משתמשים בה לפרסומת, ולתמונה שאנו משתמשים בה באפליקציה בהכרויות און ליין . תמונה בפרסומת אמורה לעודד דחף ללחוץ עליה , היא מעודדת בדרך כלל סקרנות. בטינדר לעומת זאת , או בכל פלטפורמה להכרויות און ליין , מטרת התמונה שלך היא לעורר מכלול מסויים של רגשות . אפרט עליהן בהמשך.
אתה לא רוצה שהפרופיל שלך יבלוט יותר מדי , לעומת זאת , אתה כן רוצה שהפרופיל שלך יענה על כל שלושת הקריטריונים הבאים . אטרקטיביות, אינטלגנציה, ואמינות.
לרוב בזמן עריכה, אנחנו גם ננסה להוריד טיפה את הרזולוציה של התמונות ,במטרה לא ליצור דלתא גדולה מדי בין התמונות של הלקוח ולשאר הבחורים באפליקציה , כי זה עלול לפגוע באמינות ולייצר דיסוננס עליו דיברנו מקודם.
אז מה הם שלושת הקריטריונים האלה והאם אפשר לבנות פרופיל על מנת שהם יתקיימו בו זמנית תחילה ניגע באלמנט הכי חשוב: אטרקטיביות.