מדריך תמונות חובה לטינדר

תוכן עניינים

פרק א’: תמונות, אין מקום לטעויות

אהיה כן איתך, אחי, לא תכננתי לכתוב את המדריך הזה, הן משום שהוא לא יעסוק בהתכתבויות והן משום שמשהו בפרק הזה מעציב אותי. הפרק הזה יעסוק במשהו חשוב הרבה יותר מבניית אסטרטגיית התכתבויות –הוא יעסוק בתמונות שלך, באתר, באפליקציה או בכל פלטפורמה אחרת להיכרויות און-ליין.

חשוב לי לציין כי הפרק הזה נכתב בעקבות בקשה של חבר,וחשוב לתת לו קרדיט על כך.

“אלכס“, הוא אמר לי, “אם אתה מתכוון לבנות את המדריך הפרקטי ביותר שנכתב בנושא היכרויות און-ליין, למה שלא תחשוף את אמת שכל כך הרבה מדריכים מסתירים? למה שלא תחשוף מה באמת חשוב?”

מ-1 עד 10, עד כמה לדעתך חשובות תמונות הפרופיל להיכרויות און-ליין? אומר לך: 12.

אם היית שואל אותי בדיוק את אותה השאלה לפני חמש שנים, הייתי אומר לך חד וחלק שלתמונות אין חשיבות, ודווקא משפט הפתיחה ומידת ההשקעה שלך בתיאור הפרופיל שלך הם אלה שיסבו את רוב תשומת לבה של הבחורה המיוחלת. והייתי צודק.

אז מה השתנה? מה כבר יכול היה להשתנות בחמש שנים? האם די בחמש שנים כדי ליצור תרבות אחרת ב[מרחב של] היכרויות און-ליין? התשובה היא בהחלט, כן. השינוי היה כל כך עמוק ומהותי שהעניקו לו את השם SWIPE GENERATION. בתרגום לעברית: דור המֶאצ’ים.

דור של אנשים מבריקים שלמדו איך לא לדחות סיפוקים וכיצד לעשות זאת בלי עזרת הזולת. אינסטגרם, פייסבוק, סנפצ’אט והאחד והיחיד –טינדר, כל הפלטפורמות האלה מספקות לנו גירויים מיידים למערכות הנירולוגיות שלנו במוח. אני מתכוון שחיי החברה הפכה לא הכרחית כדי לספק גירויים של הנאה הנוצרים מתקשורת.

החלק העצוב הוא שהפסקנו לתת הזדמנויות , הזדמנויות לזולת, לבני זוג פוטנציאלים, הזדמנות לקבל את האחר, נהיינו חסרי סבלנות/קצרי רוח זה כלפי זה, וכל התמהמהות קטנה גורמת לנו לאבד עניין בהמשך האינטראקציה עם הגורם שאמור לתת לנו מענה מיידי לצרכים שלנו.

כיום לא די בתוכן טוב–הצורך לספק תוכן ענייני במהירות עולה בחשיבותו על איכות התוכן שאנו נחשפים אליו. זאת ועוד, ספקי התוכן למדו שבני האדם הם יצורים שמקבלים החלטות–כמו ההחלטה להקליק על תמונה בצורה אינסטינקטיבית ללא הבנה שמקור האינסטינקט הוא באמוציונליות. במילים אחרות, בני אדם מקבלים החלטות בהתאם לרגש שהמדיה מצליחה לעורר בהם.

כעס, סימפטיה, פחד, עצבנות, אמפתיה ועוד עשרות רגשות מביאים אותנו לידי החלטה שנגיע אליה בפחות משנייה אחת.

אז איך כל זה קשור לטינדר? גם בטינדר בחורה תחליט ללחוץ על התאמה איתך על-פי רגשות שהתמונות שלך הצליחו לעורר בה. התמונות שלך זה הרבה יותר מעוד פרצוף יפה, התמונות שלך הן הקרנה על התת מודע של הבחורה כדי להסיק מי אתה ? מה הערכים שלך? והאם יש סבירות שיהיה לה טוב איתך?

אז לפני שאספר לך אילו רגשות הבחורה מחפשת שהתמונות שלך יעוררו בה, תרשה לי לספר לך מאיפה אני מכיר את כל זה, כי את המידע הזה אתה לא תמצא בשום מקום אחר.

פרק ב’: תמונות – להיות יותר טוב מכולם

לפני שנתיים הקמתי את הפרויקט שנקרא WEB DATING – Maximize your match opportunities.

מטרת הפרויקט הייתה ברורה, למצוא את הדרך שבה אוכל לספק מקסימום מאצ’ים ללקוחות, דרך שבה גבר שלא קיבל אף מאצ’ במהלך חודשים יצליח לקבל בין 6-5 מאצ’ים ביום עם הבחורות שהוא מעוניין בהן.

מבחינתי המשימה הייתה פשוטה, וכל מה שהייתי צריך לעשות הוא לרכוש מצלמה יקרה, עדשה מקצועית וללמוד איך לצלם דרך סרטונים ביוטיוב. הפרויקט היה כישלון מוחלט. צילומי איכות ב-2600 פיקסל ו-72dpi גרמו לתוצאות גרועות בהרבה מתמונות המקור של הלקוחות. התשובה הייתה מתחת לאף, אבל אז לא הצלחתי לפענח מה היא. כי מבחינתי התמונות באמת היו מעולות. כעבור ארבעה חודשים של עבודה אינטנסיבית, בתהליך שוחק של ניסוי וטעיה, עליתי על רעיון ששינה את כל חוקי המשחק.

הקמתי קבוצת מדגם של בנות. הצלחתי לשכנע כמה בנות לעזור לי לבנות את הפרויקט מנקודת מבט נשית. המדגם כלל שמונה נשים, בגילאי 42-25, רווקות ופעילות

בטינדר, או אוקיי-קיופיד.

מעתה ואילך מטרת הקבוצה הייתה לספק לי את המידע הבא על כל לקוח שאני מצלם:

א. האם הן היו יוצאות עם הבחור שבתמונה?

ב. התמונה האהובה עליהן מתוך שש התמונות (בקומפוזיציות שונות של אותו לקוח).

ג. מה הרושם הראשוני שנוצר מהתמונות, והאם הגבר שבתמונה : מושך/ אינטלגנטי/ אמין.

הממצאים היו מדהימים ומפתיעים באותה מידה. המסקנה החשובה ביותר שהגעתי אליה הייתה שלנו,

הגברים, אין מושג מה באמת גורם לבחורה ללחוץ “יש התאמה”. תמונות של בחורים יפהפיים, שהייתי בטוח שיעמיסו בחורות, לא נבחרו, ודווקא בחורים שלטעמי היו פחות מושכים הצליחו לעורר אהדה ורצון לדייט.

הלמידה הפעילה שלי בשטח, במסגרת המדגם, הביא לתוצאות פנומנליות. לקוחות הצליחו לשלש באופן מיידי את כמות המאצ’ים, והיו כאלה שממאצ’ או שניים בחודש הגיעו לעשרות מאצ’ים בשבוע.

גברים שלא היו בדייט חודשים, התחילו לצאת לדייטים באופן קבוע. לקוחות שהיו יוצאים איתי לאימוני שטח, כדי לתרגל איך להתחיל עם בחורות בקניות או ברחוב, הפסיקו להגיע לאימונים כי הם היו שבעי רצון מהתוצאות שהצלחתי לספק להם בהיכרויות און-ליין.

מספר הבנות במדגם עלה היום ל-22 ואני דואג לשלוח להן תמונות של כל לקוח ולקוח שעובר צילומים. הדבר נעשה למטרות של בנייה וייעול תמונות באתרי בכרויות . תהליך הצילום עבר גם הוא שדרוג משמעותי ולמדנו לעשות עריכות טובות כל כך,שזה כמעט לא הוגן כלפי גברים שלא בנו את הפרופיל יחד איתי.

בפרק הבא אחשוף בפניך כל פרט ופרט בעבודתי, שהפכה את הפרופילים של כל אחד ואחד מהלקוחות שלי להצלחה. אך לפני כן תרשה לי להסביר לך מה קורה מהרגע שבו צילמנו את התמונה.

שלב ד’: התמונה נשלחת למדגם “בנות” למתן אישור סופי ובניית סדר תמונות מתאים ותחילת בניית פרופיל יעודי להכרויות און-ליין

שים לב, למרות שהתמונה המופיעה מעלה עברה ניקיון ועריכה ואולי גם לך היא נראית מושלמת, היא לא עברה את מדגם “הבנות”, ולכן  לא תהיה מוצבת בתמונות בפרופיל.

התמונה לא עברה ממספר סיבות:

א.  היא מבוימת מדי.

ב. היא משדרת חוסר אמינות

ג. היא גורמת לבחורה להרגיש

שהגבר שבתמונה עסוק בעצמו יתר על המידה, דבר שיכול להשליך על אגואיזם וחוסר התחשבות מצד הגבר.

מאוד חשוב לציין שהרושם של הבחורה מהגבר בתמונה מורכב מהתחושות שמעבירות מכלול תמונות ולא תמונה בודדה, לכן תזכור שהתמונות חייבות להשלים אחד את השניה גם ברמת הקונספט. (לדוגמא אם כל התמונות שלך ללא חיוך, תמונה אחת חייבת לבוא עם חיוך) אחרת הדימוי עליך יהיה שלילי).

טיפ : במידה ואתה רוצה שאחוזי ההתאמות יהיו גבוהים לאורך הזמן מומלץ לשנות את התמונה הראשית פעם ב 3 שבועות.

(למרות שאלגוריתם של טינדר יודע לזהות איזו תמונה מביא לך הכי הרבה מאצ’ים עדיין אני ממליץ להתמיד בלשנות את התמונה, שינוי כזה יכול כמעט להכפיל את כמות ההתאמות

שלך מדי חודש).

אם תרצה להתייעץ איתי לגבי התמונות שלך אתה מוזמן ללחוץ על הקישור הזה >> 

או לשלוח לי הודעה לאימייל האישי שלי: prodatingphoto@gmail.co.il.

פרק ד’: תמונות – חוקי אל תעשה

בפרק הקודם עמדנו על כך שבסופו של דבר הבחורה לא תרצה להתחיל להתכתב עם הדמות שבתמונה, אלא עם מה שמכלול התמונות גורם לה להרגיש. אז אילו רגשות הבחורה רוצה לחוות בזמן הצפייה בתמונות שלך?

ראשית כל, אני מציעה להמנע מהטעויות הבאות, במהלך הצילומים למדתי שישנן תמונות מסוימות שיעוררו בבחורה סלידה וחוסר רצון לתקשר עם  האדם שבתמונה.

מוחצנות –חטא הנרקיסיזם, אני קורה לזה. תמונות סלפי במעלית, מראה של חדר כושר, או סלפי רגיל, פוגעים באחוזי המאצ’ים שלך. ואם יש לך תמונות סלפי שלך במיטהאיך לומר לך זאת בעדינות? – בבקשה תשליך את הטלפון שלך מהחלון.

דוגמנות –תמונות שבהן אתה מאמץ תנוחה של דוגמן לא תעבוד בשבילך, אלא אם כן, אתה באמת נראה מעולה ומישהו השקיע בהפקה שלך. אישית, אם אתה לא דוגמן הייתי ממליץ לך לזרוק את כל התמונות שנעשו בסטודיו או תמונות שצולמו בתנוחות “ז’אקט מעבר לכתף” בזמן שאתה מאמץ מבט סקסי.

ערום –תמונות ערום של פלג גוף עליון יתקבלו בברכה רק אם הן מקיימות את שלושת הכללים/ התנאים הבאים:

א. יש לך גוף שווה, וכשאני אומר שווה אני מתכוון לגוף חטוב שמבליט קוביות בבטן ופלג גוף עליון מפותח. בשנתיים שבהן צילמתי מאות תמונות של לקוחות נתקלתי אולי בשתיים או שלוש שבהן גוף הלקוח יצר עבורו יתרון ברור.

ב. קומפוזיציה שמשדרת “אקראיות”: כלומר, בזמן תנועה (משחק כדור עף, פריזבי, כדורסל וכדומה). גם תמונת ערום יכולה לתפוס  אם מתקיימת בה אינטראקציה  עם בן אדם אחר. ישנה העדפה ברורה לכך שהמצולם לא יביט בעדשת המצלמה.

ג. הדבר שמעניק לגיטימציה לערום שלך הוא הסביבה שבה צולמה התמונה, כגון (חוף ים, מסיבת ברכה, מסיבת קצף, מסיבה שמתקיימת בטבע, מגרש משחקים).  תמונה שצולמה בערום בחדר כושר לא תעבור מסך, כי בחדר כושר אנחנו לא מסתובבים ערומים. אם התמונה שלך לא מצולמת בסביבה שמגדירה את הערום כמשהו “טבעי”, ההמלצה שלי היא שתדאג שיהיה בה עוד ערום. לדוגמה: אם הצילום שלך התבצע בפארק שבו הערום פחות מקובל, תדאג שיהיו איתך, או ברקע התמונה עוד כמה חבר’ה ללא חולצה. וכן אחי, אם הגוף שלך לא מתעלה על הנוכחים בתמונה, אל תטרח להעלות את התמונה לפרופיל שלך.

רצינות – אין שום בעיה להעלות תמונה שבה אתה רציני ומביט אל האופק. הבעיה מתעוררת כאשר בכל התמונות שלך אתה מקרין רצינות. במקרה כזה אתה תיתפס כגבר משעמם וחסר שמחת חיים. די בתמונה אחת שבה אתה מחייך כדי לשנות את אחוזי ההצלחה שלך.

ישנו מכלול רחב של תמונות שיכולות להוריד את אחוזי ההיענות של הבחורות ברמה קיצונית. אגיד לך יותר מזה, ותשים לב טוב-טוב למה שאני כותב עכשיו. תמונה אחת יכולה להרוס לך את כל הפרופיל. ייתכן שיהיו לך ארבע תמונות מעולות ואילו התמונה החמישית תעורר אצל הבחורה חוסר סיפוק והיא תפסול את הפרופיל שלך. לכל תמונה ותמונה שלך יש משמעות אדירה שתורמת להצלחת הפרופיל שלך וכבר ראיתי  גברים שלקחו טלפון מבחורה בטינדר, ואז נפסלו כי תמונת הווטסאפ שלהם לא תאמה את ציפיותיה.

אז אם אתה חושש שהפרופיל שלך לוקה בחסר ואתה מאמין שיש מקום לשיפור, או שאתה רוצהלקבל יעוץ על התמונות שאתה מעוניין להעלות לפרופיל–אני רק אשמח לעזור. אז תרגיש חופשי לפנות אלי אישית בצורה אנונימית בקישור הזה >>

מה הבחורות כן מחפשות בתמונות שלך

אז אחרי שהבנו אילו תמונות יכולות להרוס לנו את הפרופיל, בואו נבין מה הבחורות כן מחפשות בתמונות שלך. האמת היא שזה הרבה יותר פשוט ממה שאתה חושב, וכל מה שהיא רוצה לדעת הוא האם היא תשרוד את  הדייט איתך. לעומתנו, הגברים, (ועוד אזכיר את זה בפרקים הבאים), בחורות לא ממש נהנות מדייטים, ומסע דייטים עלול ממש להעיק עליה. לכן כשהבחורה רואה את התמונות שלך, היא תרצה לענות על השאלות הבאות:

א. האם הגבר הזה קליל, ויהיה כיף איתו.

ב. האם הוא נראה מספיק אמין.

ג. האם קיימת אפשרות לכימיה איתו בדייט.

פרק ה’: כל צילום לגופו

כשאתה מגיע לדייט,עניין של כימיה הוא דבר הדרגתי, אך טבעי, מה שמשפיע על הכימיה הוא לא רק המראה החיצוני שלך, אלה שפת גוף שלך, טונציה, ריח, מימיקה וכמובן האנרגטיקה שלך כלפיה. אך לבנות כימיה עם בחורה דרך התמונה זה דבר בגדר הבלתי אפשרי, מה שכן אפשר לעשות הוא לבנות פוטנציאל לכימיה שנגרמת כמובן מהמשיכה שהבחורה חשה כלפיך דרך התמונות, לכן, אני בתור צלם מחוייב לאתר את הזויות ואת הסגנונות  צילום בהתאם לכל לקוח בצורה אינדבדואלית.  כן, תפקידו של הצלם הוא לא רק לבנות את הקומפוזיציה שתעורר את הרגש החזק ביותר אצל הבחורה, אלא גם לתעד בעדשה את הזוויות הכי טובות שלך.

בפרק הזה אדגיש את הדברים העיקריים שהצלם אמור לשים לב אליהם בזמן שהוא מצלם אותך. זוויות צילום–כל בן אדם והזוויות שלו. המטרה שלי כצלם היא להוציא אותך בצורה היפה ביותר המצלמה יכולה לתפוס אותך.

זוויות הצילום הן נושא די מורכב מבחינת הצלם ויש להביא בחשבון את הפרמטרים הבאים:

מבנה גוף – בדרך כלל אצלם מהזווית שלא מבליטה את [נקודות] המשקל העודף על פני הלקוח. גברים עם משקל עודף בדרך כלל יהיו בעלי סנטר גדול שמתמזג עם הצוואר (איבר עם בלוטות שומן), לכן אנחנו נעדיף לצלם את פני הלקוח  מעט מלמעלה, או כשמבטו מוסט הצידה, וזאת כדי למתוח את שרירי הצוואר.באותה מידה, אם הגבר רזה מאוד, נדאג לעשות שלושה דברים:

א. נתאים את רמת חשיפת הצמצם לרמה גבוהה יותר על-מנת ליצור “טשטוש גבולות”.

ב. נצלם את פני הלקוח מהזווית ולא בפרונט.

ג. נקפיד על ביגוד ללא שרוולים רחבים וקצרים, נעדיף בגדים בהירים יותר. נעדיף חולצות בעלות צווארון עומד, כדי ליצור מעט נפח לצוואר.

 

מבנה הלסתות– לסתות רחבות יקבלו דגש ברמת זוויות הצילום מלמטה, או במישור ישר מול העדשה. כמו כן, נעדיף לצלם אנשים בעלי לסת צרה יחסית עם זוויות של כ 60 מעלות על מנת לבנות אפקט רוחב.

חיוך – ישנם ארבעה סוגי חיוכים, לכל סוג חיוך מותאמת זווית משלו (תפקידו החשוב ביותר של הצלם הוא להשיג תצלום ובו לא רק הפה מחייך, אלא גם העיניים). במידה וקשה לך לעשות חיוך “אותנטי” נסה לעשות  את התרגיל הבא מול המצלמה:

 א. תוריד את ראשך כלפי מטה (סנטר צמוד לבית החזה).

ב. חייך חיוך מוגזם (אף אחד בסביבה לא יודע מה אתה עושה כי הפנים שלך מופנות כלפי מטה).

ג.  תעלה את הפנים שלך למעלה, ואוטומטית, רמת החיוך שלך תרד מעט ואתה תישאר עם חיוך אמיתי ואותנטי. (הסיבה שהתרגיל הזה עובד היא שברמה קוגניטיבית לגוף שלך קשה לשמור בו זמנית על חיוך מאולץ ועל תנועת ראש. תיווכח לראות שבאופן מיידי גם העיניים שלך הולכות לאמץ ולשקף את החיוך.

דוגמאות: תמונות שהצבתם בראש מערך תמונות של פרופיל צברו מעל 35 התאמות תוך פחות 24 שעות.

שיער – שיערו של הגבר משחק תפקיד בכמה מישורים, אך הוא רחוק מלהיות מכריע בתהליך קבלת ההחלטות של הבחורה. אף על פי כן, אני אישית מעניק לזה חשיבות רבה, בעיקר בשני מקרים: אם הגבר מקריח אנסה להדגיש כמה שפחות את האזור המקריח, ואם הגבר קרח, נצלם כמובן בשעות מאוחרות יותר של היום (כדי למנוע ברק מהשמש), וזוויות הצילום יהיו בעיקר מהצד וטיפה מלמטה .

עיניים – עבודה עם עיניי הלקוח היא אחת המשימות המעניינות ביותר, לטעמי. להלן כמה טיפים שיעזרו לך למקסם את הרושם שהעיניים שלך מותירות.

א. אם יש לך עיניים בהירות חשוב להדגיש אותן. עיניים בהירות (כחולות, ירוקות או חומות בהירות נתפסות כמושכות יותר ע”י הבחורות, אז נעדיף להבליט אותן. לכן לא מומלץ לצלם בשעות הערב, אלא בשעות הדמדומים, “שעות הזהב”,מעט לאחר השקיעה.

ב. תנסה לרכז את המבט שלך בנקודה מסוימת. כך,אוטומטית, העיניים שלך יקבלו הצרה שנתפסת בתמונה כמושכת הרבה יותר והרבה יותר “אקראית”. עיניים בוהות בשום מקום נראות כחסרות תוכן.

ג. עיניים עייפות, שמתאפיינות בעיקר בעיגולים כהים בתחתית העין, מקרינות חוסר משיכה, וישנן שתי טכניקות להעלמת המראה הלא בריא הזה:א. פוטושופ – פעולה מאוד פשוטה שמוסיפה חינניות לדמות המצולמת. ב. ניתן לצלם בחשיפה גבוהה וכך גוון הפנים יקבל מראה בהיר ובריא יותר.

עור – הרבה גברים מתעלמים מגוון העור שנוצר בתמונה ולא מעניקים לו חשיבות. אך מבחינת הבחורה שרואה אותך מהצד השני של האפליקציה גוון עורך משקף ברמה הלא מודעת שלה את הבריאות שלך. אני לא מדבר על פצעונים, או חצ’קונים. דברים כאלה אנחנו מחויבים להעלים עם פוטושופ ללא שום ערעור. ואם תבוא בחורה ותגדיר את הפעולה הזאת כרמאות, אנחנו נחייך אליה ונבקש ממנה להסתובב שבוע בלי איפור,ואז נראה איך היא תגיב. דבר חשוב נוסף שצריך לשים לב אליו בזמן הצילומים, הוא סוג העור שלך.

עור שומני – לא יצולם באור יום ובוודאי שלא יעשה שום שימוש בפלאש. גם בעריכת התמונה ננסה להעלים את הברק המיותר.

עור יבש – יקבל פילטר של מרקם חם יותר ויצולם בתאורה חמה יותר מבחוץ.

עור (קמטים חזקים) – קמטים הם חלק ממי שאנחנו ושימוש בשיטות צילום סלפי שעושה את הפנים שלנו חלקות יותר מתפרש כמשהו שלילי ע”י הבחורה. אין צורך להעלים קמטי “עומק”– קמטים סטטיים– כי הם מגדירים אותנו ומעידים על ניסיון החיים שלנו. לעומת זאת, קמטי הבאה מוגזמים עלולים להפריע להצלחת המצולם, לכן ננסה לבנות זוויות צילום מתאימות, או נעשה שימוש בתאורה חמה (לא תאורת יום, או תאורת פלורסנט).

שימוש בפוטושופ אפשרי אך בצורה מתונה ולא מוגזמת. כמו-כן ניתן לכוון את חשיפת הצמצם לרמה גבוהה יותר–אפקט שמבהיר את הפנים וקמטי הבאה מוגזמים. שים לב, תפקיד הצלם הוא לא לעשות אותך צעיר יותר, אלא מושך וטבעי יותר.

פנים סימטריות – אחד הפרמטרים החשובים ביותר. לרוב הלקוחות אין פנים סימטריות ותפקיד הצלם הוא לזהות את הצד היותר מוצלח). שים לב שרוב התמונות שחשפתי בפניך במדריך מצולמות מהצד בכוונה תחילה.

עור (קמטים חזקים) – קמטים הם חלק ממי שאנחנו ושימוש בשיטות צילום סלפי שעושה את הפנים שלנו חלקות יותר מתפרש כמשהו שלילי ע”י הבחורה. אין צורך להעלים קמטי “עומק”– קמטים סטטיים– כי הם מגדירים אותנו ומעידים על ניסיון החיים שלנו.  לעומת זאת, קמטי הבאה מוגזמים עלולים להפריע להצלחת המצולם, לכן ננסה לבנות זוויות  צילום מתאימות, או נעשה שימוש בתאורה חמה (לא תאורת יום, או תאורת פלורסנט).

שימוש בפוטושופ אפשרי אך בצורה מתונה ולא מוגזמת. כמו-כן ניתן לכוון את חשיפת הצמצם לרמה גבוהה יותר–אפקט שמבהיר את הפנים וקמטי הבאה מוגזמים. שים לב, תפקיד הצלם הוא לא לעשות אותך צעיר יותר, אלא מושך וטבעי יותר.

פנים סימטריות  – אחד הפרמטרים החשובים ביותר. לרוב הלקוחות אין פנים סימטריות ותפקיד הצלם הוא לזהות את הצד היותר מוצלח). שים לב שרוב התמונות שחשפתי בפניך במדריך מצולמות מהצד בכוונה תחילה.

שים לב, להגדיר מראש לכולם אילו קומפוזיציות של תמונות עובדות באתרי הכרויות זו תהיה הטעייה מבחינתי, מכוון שלכל אדם מתאימה קומפוזיציה שונה, ותפקידי כצלם לזהות ולהתאים עבורך את סוג התמונות שהכי מתאימות לך, אז אם תרצה לדעת מה יכול לעבוד עבורך בצורה הכי טובה או מה הזויות צילום האופטימליות לסוג תווי פנים שלך אתה מוזמן ללחוץ על הקישור הזה, לצרף את התמונות שלך בצורה אנונימית ואשמח לסייע לך.

פרק בונוס: הפרופיל שלי

שלב הצילומים הסתיים, יותר מ 1000 תמונות של הלקוח שצולמו בלוקיישנים מובחרים המיועדים למקסם את תוצאות ההתאמה עוברות לסלקציית מדגם ועריכה מדוייקת.

השאלה הבאה שהולכת בדרך קבע להתנוסס באוויר: “אחי מה סדר התמונות שאני צריך לשים בפרופיל? או מה התמונה הראשית שכדאי לי לשים ?

אז קודם כל בוא נשבור מיתוס או יותר נכון טיפים של מדריכי אתרי הכרויות שמומלץ לזרוק לפח או להביא לגברים אחרים כדי להוריד תחרות מהרשת.

מיתוס : “תמונת הפרופיל הראשית שלך צריכה להראות את הפנים שלך בתקריב כאשר אתה מסתכל למצלמה ועדיף שתהיה באיכות כמה שיותר גבוהה”….כן באמת?….ואם אין לי את הפרצוף של מייקל לואיס, מה אני אמור לעשות עם המידע הזה? וגם אם אתה ניראה כמו מייקל לואיס עדיין לא מומלץ לשים תקריב של הפנים שלך.

 

חוקי אל תעשה בתמונת פרופיל ראשית:

א. תמונת סלפי.

ב. תמונות תקריב של הפנים שלך.

ג. תמונות ערום (חלק גוף עליון) – יש מספיק בגדים שיכולים להבליט את השרירים שלך.

ד. תמונה כשאתה מסתכל ישר למצלמה.

ה. תמונה שלך על נוף ורואים אותך בקטן.

ו. תמונה באיכות ירודה.

מה כן מומלץ לשים בתמונת פרופיל ראשית:

א. תמונת שיצאת טוב אבל צולמה בצורה אקראית (זה תפקידו של הצלם לבנות קומפוזיציה כזאת).

ב. תמונת עיסוק כגון (מקשיב למוזיקה, קורא ספר, שותה קפה, מתעסק בטלפון).

ג. תמונת סטטוס (אתה מרצה, מופיע על הבמה, מדבר עם אנשים – אתה חייב להיות מקדימה).

ד. תמונה עם כלב ( חייב להיות בקומפוזיציה נכונה ).

* הפנים שלך צריכת להראות בבירור אך לא בתקריב.

להלן תמונות שלי שלא מתאימות לתמונת פרופיל ראשי:

אז מה הביא אותי ל-2368 התאמות?

א. המון ניסוי וטעיה.

ב. הייתי חודשיים מנוי לטינדר פלוס.

ג. אני עושה לייקים לכולן, כן לכולן. (אין לי זמן להיות סלקטיבי, אחרי שהיא תעשה לי לייק אני כבר אחליט אם לענות לה או להתעלם).

ד. אני מאוד פעיל בטינדר כי האלגוריתם של האפליקציה לוקח את הפעילות שלי בחשבון.

ה. מצאתי את השילוב תמונות המנצח בשבילי.

ו. אני דואג להחליף את תמונת הפרופיל הראשית שלי לפחות פעם ב 3 שבועות.

ז. נמנע מלעשות טעויות נפוצות בפרופיל שלי.

אז מה הביא אותי ל-2368 התאמות?

א. המון ניסוי וטעיה.

ב. הייתי חודשיים מנוי לטינדר פלוס.

ג. אני עושה לייקים לכולן, כן לכולן. (אין לי זמן להיות סלקטיבי, אחרי שהיא תעשה לי לייק אני כבר אחליט אם לענות לה או להתעלם).

ד. אני מאוד פעיל בטינדר כי האלגוריתם של האפליקציה לוקח את הפעילות שלי בחשבון.

ה. מצאתי את השילוב תמונות המנצח בשבילי.

ו. אני דואג להחליף את תמונת הפרופיל הראשית שלי לפחות פעם ב 3 שבועות.

ז. נמנע מלעשות טעויות נפוצות בפרופיל שלי.

לפני שאפרט לך מה תפקידה של כל תמונה המוצבת בפרופיל שלי, ולמה דווקא היא זו שנבחרה ע”י בנות המין היפה. כדי שגם אתה תוכל להרכיב את הפרופיל היותר מצליח שלך, אני חייב לציין כמה עובדות חשובות בפניך.

אז מי תבחר בי ?

הפרופיל שלי ב 80% מושך את הבחורות בעלי המנטליות והאופי שאני רוצה. רובן יהיו בחורות.

  1. אינטלגנטיות – ישנן שני תמונות בהן אני מרצה לקהל הלקוחות שלי, לא רק שהתמונות משדרות סטטוס אינטלקטואלי מסויים, הן גם יוצרות את אפקט המנהיגות (תכונה שמאוד מושכת בחורות).
  1. שובבות – כן, אני לא הכי מתחבר לחנוניות. את רוב אמצע שנות העשרים שלי ביליתי במועדונים, פסטיבלים וזיונים חסרי משמעות. (זו הסיבה שאני מחפש בחורה שיציאה למועדון ושתיית אלכוהול לא תרתיע אותה).
  1. ספורטיביות – ספורט הוא חלק חשוב בחיי, זו הסיבה שבתמונות פרופיל שלי תראה אותי בחולצה צמודה ותמונה עם סנובורד.
  1. מיניות – אני רוצה אותן מיניות, עם גישה פתוחה לנושא. הדבר האחרון שאני רוצה שבחורה תקבל התקף אפלפסיה ברגע שתגלה את העיסוק שלי וכמות הנשים שהייתי איתן וזה עוד אחרי שחילקתי ב 3.
  2. יוזמות – אני אוהב כשבחורות עושות את הצעד הראשון, זה עושה לי את החיים הרבה יותר קלים, לכן הסטטוס שלי בשילוב נכון של תמונות, נותנות להן את המינוף הקל לפתוח איתי שיחה.

שאלון:

לפני שאתה מתקדם הלאה בפרק, ואני בטוח שההצלחה שלך חשובה לך באותה מידה כמו שהצלחת הספר הזה חשובה לי.  אני רוצה שתענה לעצמך על  3 שאלות:

א. איזו תכונת אופי הכי חשובה לך בבחורה ?

  1. חוש הומור
  2. אסרטיביות
  3. יושרה
  4. עצמאיות
  5. ביטחון עצמי.

(שים לב שזה גם תלוי בסוג קשר שאתה מחפש).

ב. מה הכי חשוב לך שבחורה תשדר בתמונה ?

  1. אמינות
  2. אינטילגנציה
  3. אטרקטיביות

(כמובן שאנחנו רוצים לשלב הכל ביחד, אבל תחשוב מה לך הכי חשוב).

ג. מה היית רוצה לשדר בתמונות שלך ?

  1. אמינות. (אמשוך בחורות רציניות).
  2. אינטלגנציה (אמשוך בחורות אינטלגנטיות).
  3. אטרקטיביות (אמשוך גם בחורות שרוצות רק סטוצים).

היות ולא פסחת על השאלון, הנך מוזמן לשלוח לי את הבחירה שלך בקישור הזה >>, ולספח לתשובות את התמונות בהן אתה משתמש בטינדר או בכל אפליקציית הכרויות און-ליין, ותוך 24 שעות אתה תקבל מענה באם התמונות שלך יצליחו למשוך את הבחורות שאתה רוצה ומה כדי לעשות כדאי לשפר אותן.

בפרק הזה אני הולך לנתח איתך מספר תמונות שלי שהביאו לי הצלחה מסחררת:

אישית אני לא חושב שהתמונה הזו הכי מחמיאה לי, והיא בטח לא עונה על הדרישות של רוב המדריכים שנמצא ברשת. (אין קשר עין, היא באיכות יחסית נמוכה, השפת גוף שלי לא משדרת). אז למה בכל זאת התמונה הזו ראויה להיות בראש תמונות הפרופיל שלי.

א. היא כן מחמיאה לגוף שלי (אך אני לא מוחצן, ולא מנסה להבליט את היתרון הזה).

ב. אני בעמדת מפתח, וזה יוצר את אפקט המנהיגות וכמו שציינתי מקודם זו תכונה שמאוד מושכת נשים.

ג. התמונה ניראת מאוד אקראית ( תמונה אקראית מתפרשת כיותר מושכת ע”י בחורות מתמונה מבויימת).

  • תמונה עם מבט למטה היא תמונה שתעורר רגש של סקרנות וחיבה אצל רוב הבחורות.

להלן כמה דוגמאות שצילמתי:

שמעתי המון פעמים שלא מומלץ להצטלם עם אלכוהול,אבל כמו שציינתי לפני – כן, אני לא מחפש בחורה שאלכוהול ירתיע אותה. אז בואו נבין למה התמונה הזאת נבחרה.

א. הוכחה סוציאלית. אם יש לך אפשרות, אז שים באחד מתמונות הפרופיל שלך תמונה בה אתה עם חבר, זה מקרין סטטוס וחיי חברה בריאים.

(תשתדל שבתמונה החבר שלך לא יהיה יותר גבוהה או יותר גדול ממך).

ב. אקראיות – התמונה צולמה במועדון בצורה אקראית וכמו שאמרתי: תמונה שנתפסת כלא מבויימת תיצור אפקט הרבה יותר חיובי.

ג. אטקרטיביות – אני מאמין שהתמונה מחמיאה לי מאוד.

  • במידה ואתה רוצה לביים סוג של דומננטיות תקשורתית : נסה לבנות את הקומפוזיציה הבאה.

א. אתה הולך או יושב ומסתכל קדימה למצלמה.

ב. החבר שליידך מסתכל עליך.

ג. שניכם מחייכים (נהנים מהרגע). במידה ושנייכם מסתכלים אחד על השני תבקש מהחבר שלך להצביע אליך או תצביע על עצמך.

“אחי כבר יש לך תמונה בה אתה מרצה, למה הצבת עוד אחד” ?

אז פה אני אגלה לך סוד ? סוד שבגללו המון בחורות יזמו איתי שיחה או שגרמתי להן להסתקרן בי יותר דרך התמונות .

אתה בטח כבר הבנת שתמונה אחת מאותו הקונספט יכולה להתפרש כמקרית, אך שתי תמונות זה כבר דפוס.

זו כבר מציאות שלך שאותה החלטת לחלוק איתה, וזה אחד הדברים ואם לא הדבר הכי מושך בעיניה אני רוצה שתזכור את משפט הבא : בחורות לא נמשכות לגברים בעלי בטחון עצמי, בחורות נמשכות למציאות של גברים הבטוחים בעצמם. לכן הן רוצות להיות חלק מהמציאות הבטוחה הזו.

תחשוב רגע יש המון גברים חתיכים, אז למה דווקא הדוגמנים זוכים לכל כך הרבה תשומת לב מנשים.

זו ההכרה החברתית והמציאות של הדוגמן שמביאות אותו לפסגות משיכה מטורפות.

לכן אם אתה אוהב לטייל, שים שתי תמונות מהטיול. אם אתה אוהב חיות שים שתי תמונות שלך עם כלבים.

ואם אתה אוהב אופנועים…אני מאמין שהבנת את הרעיון.

התמונה הזו מעולה, לא רק בגלל הלוקיישן המושלם והתאורה מאחורי שגורמת לתחושה שהשארתי את חיי הלילה מאחור. האמת היא שעבדתי עליה המון זמן, אני לא כזה פוטוגני

כמו שזה ניראה לך. זו היא אחת התמונות החשובות אך המסוכנות, ובאמת מומלץ שאם אתה אתה בוחר לשים תמות תקריב של הפנים שלך עם מבט לכוון העדשה תשתדל שהיא תהיה מצולמת ע”י מקצוען שיודע לאתר את הזוייות הטובות של הפנים שלך. שים לב, מספיק שתהיה תמונה אחת לא מוצלחת, שהבחורה תפסול את ההתאמה איתך.

תמונת מהסוג הנ”ל (בסקי) אנחנו נציב בעיקר כתמונה אחרונה, והמטרה שלה היא לחזק את התדמית החיובית שיצרנו עם סדרת התמונות שהיו לפני-כן. דרך התמונה הזו אי אפשר לראות כלום, אני עם משקפיים, מעיל חורף וסנובורד שמסתיר חצי מהגוף שלי. אבל המטרה של התמונה היא רק להראת לבחורה שיש לי תחביבים, וספורט אקסטרים הוא חלק מהם.

פרק סיכום: החופש לבחור

“יופי אלכס, כתבת מדריך שיאפשר לגברים להשיג יותר זיונים, אני מקווה שאתה ממש מרוצה מעצמך.

בזכותך העולם של אותם הגברים יהיה יפה יותר”.  אמרה לי בכעס העורכת הלשונית של הספר.

הוא לא, אמרתי לה עם חיוך! ממתי שפע עושה אותנו מאושרים ? שפע נותן לנו ביטחון, ביטחון לעשות טעויות, ביטחון להמשיך הלאה ולא לפחד, בטחון לנסות וללמוד,  בטחון למצוא אהבה אמיתית ולא לחיות את שארית חיינו בתחושה של פספוס והתפשרות.

את חושבת שלרופא יש יותר שמחת חיים ממלצר ?

את חושבת שרקדנית בלט מקצועית יותר מאושרת מרקדנית רחוב ?

את חושבת שאני יותר מאושר מגבר שחיי את כל חייו עם אישה אחת ?

אז למה החלטת שהעולם של גבר שמזיין הרבה יהיה יפה יותר מגבר שמזיין פעם בשלושה חודשים ?

המדריך הזה נותן לגברים בחירה עם מי לתעורר בבוקר, עם מי לחוות סטוץ חד-פעמי ולמי לומר “הרי את מקודשת לי”, שזה בעצם המשמעות האמיתית של החופש.

אני יודע שהרבה אנשים יבקרו אותי על האופן המכני שאני מלמד גברים איך להתכתב ואיך להצליח עם נשים, אבל אני חושב שלהגיד לגבר תהיה מי שאתה, תפעל מהאמת שלך ותעשה מה שנירא לך לנכון, היא עבודה בעיניים. כי אין לנו מושג מה נכון ומה לא, אין לנו מושג מתי אנחנו לובשים מסכה ומתי אנחנו הכי פתוחים לנתינה וקבלה. אנחנו צריכים כלים, גבולות גיזרה כדי לא לפגוע בעצמנו ובסביבה. רק לאחר שהמסע שלנו צבר מספיק ניסיון, מספיק חוויות מחזקות אנחנו באמת יכולים להשתחרר ולהיות מי שאנחנו באמת.

ואם מישהי לא מסכימה איתי, אז כנראה שהיא מטילה ספק בכל מערך ההדרכה שקיים בעולם. מגיל קטן אנחנו משתמשים בגלגלי עזר לרכוב על אופניים, אנחנו חייבים ללכת לכיתה א’ וללמוד משאומרים לנו צעד אחר צעד עד שנהיה חופשים להחליט מה ללמוד ואם ללמוד בכלל.

אם לגבר בהכרויות און-ליין אין תמונות מוצלחות? איך הוא ילמד להתכתב בצורה נכונה? איך הוא ילמד לדבר עם נשים בטלפון? ואיך הוא ילמד מה לעשות בדייט כדי לכבוש את הבחורה שמולו.

אני מאמין שהמדריך הזה ירתיע רק את אלה המקובעים בדעתם: שלא אנחנו מכתיבים איך יראה

המחר שלנו, אלא היקום ובסוף לכל אחד יש את המכסה שלו. זה נכון, אבל היקום יעזור לך רק עם תעשה משהו בנדון, ועכשיו הגיע תורך, כי רק אתה, ואף אחד אחר לא הולך להחליט בשבילך עם מי תתעורר מחר בבוקר ומי תלך מתחת לחופה.

בהצלחה אחי!

אם יש לך שאלות אז בכיף, אני איתך לאורך כל הדרך.

מאמרים נוספים