פרופילים באתרי היכרויות – חלק שלוש

תוכן עניינים

מאמר זה הוא מאמר המשך שיעסוק בתמונות שלך- בין אם זה באתר, באפליקציה או בכל פלטפורמה אחרת להיכרויות און-ליין.

תמונות פרופיל באפליקציות דייטינג- עבודה עם חומר גלם

שלב א : צילום תמונה בקומפוזיציה המעוררת אצל הבחורה את הרגש הנכון

שלב ב: ניקיון של רעשים מיותרים בתמונה. האסתטיות שלך בתמונה חשובה מאוד.

שלב ג: התאמת פילטר מתאים לקומפוזיציה


שלב ד: התמונה נשלחת למדגם בנות , למתן אישור סופי ולבחירת הסדר שלהן. תחילת בניית פרופיל ייעודי להכרויות און-ליין.

הנה דוגמה נוספת של שלושת השלבים הראשונים:

שלב א: צילום

 

שלב ב: ניקיון

שלב ג: התאמת פילטר

שים לב! למרות שהתמונה בעמוד הקודם עברה ניקיון ועריכה ואולי גם לך היא נראית מושלמת, היא לא עברה את מדגם הבנות, ולכן לא תהיה מוצבת בתמונות בפרופיל.

התמונה לא עברה ממספר סיבות:

א. היא מבוימת מדי

ב. היא משדרת חוסר אמינות

ג. היא גורמת לבחורה להרגיש שהגבר שבתמונה עסוק בעצמו יתר על המידה, דבר שיכול להעיד על אגואיזם וחוסר התחשבות מצד הגבר.

תמונות בפלטפורמות להיכרויות און-ליין

חשוב מאוד לציין, שהרושם של הבחורה מגבר בתמונה מורכב מתחושות שמעבירות מכלול תמונות ולא תמונה בודדת.
לכן תזכור, שהתמונות חייבות להשלים אחת את השנייה גם ברמת הקונספט.
לדוגמה: אם כל התמונות שלך ללא חיוך, תמונה אחת חייבת לבוא עם חיוך, אחרת הדימוי עליך יהיה שלילי.

טיפ: אם אתה רוצה שאחוזי ההתאמות יהיו גבוהים לאורך הזמן, מומלץ לשנות את התמונה הראשית פעם ב- 3 שבועות.
למרות שהאלגוריתם של טינדר יודע לזהות איזו תמונה מביאה לך הכי הרבה מאצ’ים, עדיין אני ממליץ להתמיד בלשנות את התמונה. שינוי כזה יכול כמעט להכפיל את כמות ההתאמות שלך מדי חודש!

כך יכול להראות גם חשבון הטינדר שלך:

בספרים שלי אני חושף כל פרט ופרט בעבודתי, שהפכה את הפרופילים של כל אחד ואחד מהלקוחות שלי להצלחה.

מאמרים נוספים